Online Marketing Blog

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van online marketing en abonneer je op ons blog! Je ontvangt met regelmaat artikelen die betrekking hebben op SEO, SEA, Social Media, Conversie, Google Analytics en nog veel meer.
GEO is de nieuwe manier om online vindbaar te blijven

GEO is de nieuwe manier om online vindbaar te blijven

18 september 2025
Optimalisatie in GEO maakt jouw bedrijf zichtbaar in AI-apps zoals Chat-GPT, waardoor je direct gevonden wanneer bezoekers vragen stellen. Zo blijf je relevant en onderscheid je je van de concurrentie in het snel groeiende AI-tijdperk.
Lees verder ››
Waarom SXO bedrijven meer oplevert dan alleen SEO

Waarom SXO bedrijven meer oplevert dan alleen SEO

17 september 2024
In de hedendaagse digitale markt is SEO niet langer voldoende. SXO, of Search Experience Optimization, biedt bedrijven een complete aanpak door de gebruikerservaring te optimaliseren naast de zoekmachineoptimalisatie. Ontdek waarom SXO bedrijven meer oplevert dan alleen SEO en hoe dit je online succes kan versterken.
Lees verder ››
Wat is Search Experience Optimization (SXO)?

Wat is Search Experience Optimization (SXO)?

18 juli 2024
In dit artikel gaan we in op Search Experience Optimization (SXO). Wat is het en welke onderdelen zijn hier onderdeel van om niet alleen goed te scoren in zoekmachines, maar ook bezoekers te boeien en om te zetten in klanten.
Lees verder ››
Online marketing is onmisbaar voor ondernemers

Online marketing is onmisbaar voor ondernemers

05 april 2024
In het laatste decennium heeft er door de digitalisering een enorm transformatie proces plaatsgevonden van het offline naar online gebruik van diensten en middelen. Hierin is verandering de enige constante. Dit heeft gezorgd voor enorme verschuivingen in onze maatschappij. Zowel voor consumenten als bedrijven.
Lees verder ››
Waarom een leuke 404 pagina?

Waarom een leuke 404 pagina?

01 februari 2024
Helaas komt het nog weleens voor dat er een pagina op je website niet meer bestaat. Beter gezegd de pagina op dat adres (de URL) bestaat niet meer. Soms is de pagina verplaatst, maar soms ook verwijderd. Of een bezoeker typt gewoon een verkeerde URL in of klikt op een link vanaf een andere pagina en de link heeft nog de oude URL geconfigureerd. Je bezoeker krijgt dan een 404 melding in beeld. 
Lees verder ››
Laat het ons weten, we horen het graag.
stuur een bericht ››

BLIJF OP DE HOOGTE!

Hou je van interessante berichten over alles wat te maken heeft met online rendement? Vul hieronder je naam en e-mail in, en ontvang de berichten maandelijks in je mailbox!
Anti-spam
Typ bovenstaande code over.